Sanningen om mej.

Eftersom Åsa aldrig gissar (FEGIS :)) så sk jag avslöja sanningen nu. Kan avslöja att ingen hade rätt. :)

1 Har fått två barn med snitt och ett den vanliga vägen. ( I ordningen: snitt, vanligt, snitt)

Helt sant! Mina guldklimpar!

2 Har cyklat omkull och fått en spricka på revbenet. (på äldre da´r dessutom..)

OSANT!
Har cyklat omkull många gånger på äldre da´r, men aldrig fått en spricka i revbenet. Hoppas jag slipper också. :)

3. Har åkt båt i storm (Läskigt!!)

Jajamänsan. Tackolov före Estonia. Annars hade jag fått panik!

4. Har spelar Pippi Långstrump på teater (Teaterapa en gång i tiden..)

Självklart. Spelade bla. när Pippi är på kafferep. Fick doppa ansiktet i tårta. :) Kan fortfarande vissa repliker.. *haha*

5. Har dansat folkdans (Tjofadderittan)

Man självklart. Det var ju innedansen när jag var liten. :)

Så nu vet ni lite mer om mej! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag höll på mina svar för länge.. ;) men jag trodde det där med revbenen var sant för jag har för mig att du berättat nångång om att du hojjat omkull.. nåväl.. om jag bara kommer på 5 roliga saker så ska jag härmas.. ;) det vet vi ju att Jan Bylund tycker att jag är så bra på *haha*

2007-01-07 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback