Våran dag, so far

 O. har tagit fram julgransmattan, bocken och en provisorisk julgran. :)

 L. har gjort en tårt-blomma till mej. Full med tårtljus och sugrör. :)

 Tänk att man kan köra bil överallt. Armstödet på julklappsfåtöljerna är ju jättebra!

 O. provar L:s fina glittersko, och en annan sko som låg i närheten. Sen leker han Askungen. :)

 Och jag har sett botten på tvätt-tunnan! Det är inte ofta man gör det med sex personer i familjen. :) Därför fick jag lov att föreviga det och dela denna fina stund med er. ;))

Nu ska jag gå till magsjukans högborg och arbeta lite. Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis! Till allt. Men den där bilden av botten på en tvättunna, jag kan ärligt säga att jag visste inte vad den föreställde. Har nog inte sett något liknande på drygt tre år.

Postat av: Åsa a

Gissa vad som var höjdpunkten på min dag.. Thomas Rundqvist i egen hög person på hockeyn ;) my god säger jag bara! *tihi*

2007-01-23 @ 22:32:56
Postat av: Chrissie

Roligt att få se din dag i bilder! Trevlig kväll! Chrissie

2007-01-25 @ 17:11:18
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Amlon

Charlotte: *haha* Det är oerhört sällsynt här också. Men det blir liksom fest när det händer.. *haha*

Åsa: OMG! The man, the myth, the concept! :)))

2007-01-28 @ 14:41:09
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback