Godkväll

I dag har jag varit ledig. Så skönt! Jag och småttingarna gick till mormor och morfar och softade där hela eftermiddagen. Bästa stället i världen, tycker vi. När vi gick hem tog vi vägen genom skogen. Ungarna älskar skogen, så vi kom inte hem förrens 20.30. :) Det fanns massor av blåbär så det tog tid att gå när man måste stanna hela tiden.

Det kallar jag livskvalitet, att gå runt i skogen med två pigga, glada entuiastiska barn och mumsa blåbär och prata om livet. ;) Jag fachineras av hur mycket klokt  som kommer ur deras munnar, och hur mycket tokigt! :) Gullungarna!

Min stora dam är på nya Harry Potter-filmen idag. Hon är en riktig HP-fantast! ;) I sommar har hon läst om böckerna _igen_, och väntar med spänning på den sista boken. Jag gillar också HP för den delen. :)
Nu gäller det att inte hålla på att "råka" söka på internet om vilka det är som dör i sista boken. Jag har en tendens att "råka" söka på vem som vinner A.N.T.M och sånt där.. Just nu är jag grymt nyfiken på vem som vinner Project Runaway, en serie som jag tycker är ganska kul! Åh, nej nu googlade jag på det bara för det och så vem som vann. STUPIDO! ;)

I morgon börjar jag jobba 20.45, sen jobbar jag hela helgen(med lite pausar då.. ;)). Slutar 7.07 på måndag. PUST! Jag har redan börjat irritera mej på min arbetskamrat. Allt ing blir så stort för henne. Härom morgonen när vi skulle gå av vårat skift höll hon på att gå upp i limningen över att våran chef inte hade frågat hur hon haft det på semestern. Big DEAL liksom.. Vi hade träffat chefen i två minuter på morgonen, och under den tiden använde hon 1.58 att försöka ordna upp en sak som strulade.. Jeeesus! Jag sa åt henne (min arb.kamrat) att hon skulle koppla av! Hon är verkligen helsnäll, men sånt där orkar jag inte med när man jobbat en hel jkla natt! Då vill jag bara HEM och SOVA!! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback