Hissa och dissa

HISSA

* Att jag har haft en underbar semester! Även om det inte varit gassande sol, så har vi haft ganska varmt ändå. Har inte haft långbrallor någongång faktiskt!
* Att jag varit själv ( några sovande barn hemma "bara") hemma i kväll, och tittat på två braiga filmer! :)
* Mina
crocs! Jag har gått flera mil i helgen, och inte fått ont någonstans. Jag älskar dom!!
* Att jag äntligen fick se "Sanningen om katter och hundar"! Har velat se den i säkert 10 år eller nåt. :)
* Mina älskade, fantastiska barn!! Två av tre på bilden.
image281

DISSA

* Frasen "Du, nästa helg, går det bra om..bla..bla..bla". Trök, trök, trök!
* Att jag faktiskt börjar jobba i morgon. Fy!
* Att L. börjar förskoleklass om ett år! Det känns inte klokt, min lilla gumma! Stop the time! (Snacka om att vara ute i god tid! :))
* Att jag är så dålig på att kallprata med folk. Jag hatar att göra det, men i bland vore det en räddning.
* Min tjåkka LEKAMEN!

Nej, nu har jag tränat klart. Det kommer gå fint i morgon, iaf med 1,5 l cola! ;) Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jag har också ångest över att min dotter börjar sexårsverksamhet om ett år. Hur blev hon så stor?!Hjälp!

Postat av: Åsa

Åh.. den filmen gillade jag verkligen har jag för mig.. gillar titeln oxå på nåt vis. Å sen vill jag tillägga att du inte alls har nån TJÅKK lekamen, punkt! Är sugen på att prova sådana crocs mary-jane som du har men har inte sett några än.. jag har bara de "vanliga" i fejk-variant, men ack så sköna! krrram!!

2007-07-16 @ 14:45:17
Postat av: JoVi

Vilket underbart kort! Hääääääärliga sommarbarn! Lilla J (inte stora *haha*) har samma klänning som L, fast i lila ;) Hoppas att det har gått bra att jobba i natt och att du sover din skönhetssömn ordentligt just nu. Kram!

2007-07-17 @ 09:06:50
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Nergårds-Emma: Ja, det är inte klokt. Det värsta är ju att det går ännu fortare när de väl börjar skolan. Hjälp!
Åsa: Du får komma hit till storstan och köpa dej ett par.. *hihi* :)KRAM
Jovi: *hihi* Vilken tur att det var lilla J som hade en sån.. ;))KRAM!

2007-07-19 @ 09:06:20
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Söta barn och söta Crocs! :) Jag har såna där vanliga Crocs, men de där i ballerinamodell är ju ursöta. Kanske får ta och inhandla sådana till nästa sommar.

2007-07-21 @ 09:53:20
URL: http://kjellinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback