Nostalgi

I går var vi hemma hos mormor och morfar en sväng. Mo + Mo är utomlands, lyllosarna! Men vi passade på att mysa vid vattnet och bada ändå. Sen hittade jag mina gamla dagböcker. Herregud, vilken nostalgitrip! Jag är så glad att jag har skrivit dagbok, för hjälp vad man har glömt mycket och många! Och vilka känslostormar! Jag hatade och älskade människor i samma andetag, typ. Vilka kill-historier! *hahaha*

Extra roligt var att läsa dagböckerna när jag var runt 13-14, dvs som min största dotter är nu. Hjälp, vad jag kände igen henne i mitt sätt att skriva och som jag verkade vara! Ganska faschinerande! :)

Hade bla. skrivit om min sambo. *hihi* När jag var fjorton år alltså! Då tyckte jag han verkade helflummig, och förstod inte varför han HEJADE på mej på stan när vi bara setts en gång tidigare!! *hahaha* Tänk om jag hade vetat att vi skulle bli tillsammans 13 år senare, eller vad det nu blir.. :)

När vi gick hem från mo + mo så gick vi genom mina barndomskvarter. Det är inte klokt vad mycket härliga minnen man har egentligen! :))

Kommentarer
Postat av: Åsa

Rolig läsning kan jag tänka mig! Å tänk att M fanns omnämnd redan på den tiden.. ;)

2007-07-03 @ 19:11:15
Postat av: Patricia

Nostalgi är för det mesta kul. Har själv dagböcker från 13-14 årsåldern och några år uppåt. Mycket har man glömt, men mycket av det pinsamma lyckas man aldrig glömma ;-)

Postat av: Edvardstella

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2010-02-05 @ 08:56:43
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback