Apråpå läskigt

När man snackar om läskiga saker kommer denna kvinna upp på min näthinna..

image223

Dels ser hon hemsk ut nu efter alla små ingrepp hon har gjort. Men mest för att hon är en sådan tragisk människa. Jag blir helt beklämd när jag läser om henne. Nu ska hon visst ge sej in i porrbranchen också. Hon har ju en dotter, som är lika gammal som min äldsta dotter, som inte vill träffa henne. Jag tror inte hennes dotter vill träffa henne mer nu. Man är ju pinsam bara man hostar offentligt nu för tiden (nästan iaf..). Jag tycker det vore mer värt att bli accepterad av sitt barn än att ständigt söka bekräftelse från andra människor. Och vilken bekräftelse sen, folk ser ju ner på henne.. Känns som om det kommer att bli lite Alice-varning på henne i framtiden..

Jag har bara ett ord: TRAGISKT!

Kommentarer
Postat av: Thea

Ja, det måste vara tragiskt att behöva den sortens uppmärksamhet. Blir tyvärr också trött bara av att höra hennes namn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback