Dagens..

Dagens lyckligaste: L. över sin nya cykel. :)
Dagens stoltaste: L och O. när en polis som satt i en polisbil vevade ner fönstret och ropade "Hej ungar" till dom. ;)
Dagens insikt: Jag borde ha ett kreativt livsnjutar-jobb. Tex. skriva snygga skyltar till äppelträd. :)
Dagens klädsel: Svarta capribrallor och svart top, typ singoalla.
Dagens låt:  Ingen faktiskt
Dagens dusch: I morse
Dagens frisyr: Lockigt och ingenting i
Dagens smink: Mascara
Dagens händelse: Många att välja på, men polisen kanske.. ;) Eller goood mat när vi åt ute
Dagens planer: Inget mer än att se The Nine
Dagens vill ha: Inget speciellt
Dagens saknad: En NÄRA vän NÄRA
Dagens drog: Avokado med lökkeso. Gooott!
Dagens tråkigaste: Att det är så röringt jämt.. Att endel inte förstår min integritet
Dagens finaste: Barnen. Världens finaste!!
Dagens måste: Se The nine!
Dagens dricka: Vatter
Dagens köp: Mat för 500:-, mat ute för 208 kr
Dagens mat: Lunchbuffe på en spansk resturang. Så gott!
Dagens sjuka: Ingenting, lite snorig bara
Dagens kärlek: Mina barn
Dagens mående: Bara bra!
Dagens skratt: När O. citerade en scen ur "Karlsson på taket" och instruerade L. vad hon skulle säga när hon var Lillebror. O. var förståss Karlsson själv. ;) "Propeller ut, propeller in"

En bra dag! :)

image256

"Jag är inte mee om det ska vara så här ORÄTTVIST!"

Kommentarer
Postat av: JoVi

Vilka gullungar som blir glad över ett polis-hej, tänk vad "lite" som kan roa ett barn - sån vill jag oxå vara! :) "Din plutt" går lillasyster och säger här hemma, och storebrors stora önskan är att få en docka med en RIKTIG propeller :))
Kramis

Postat av: Emma

Låter som en skön dag.

2007-06-26 @ 07:13:16
URL: http://korkek74.blogg.se
Postat av: U.L.L.i.S

Haha, jag var rädd för Karlsson när jag var liten...oki jag är det nu med. ;) Hahaha...

2007-06-26 @ 09:43:27
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: Madde

Låter som en härlig dag!

2007-06-26 @ 11:56:26
Postat av: Amlon

JoVi: Jag tror nog vi är så vi med?! :) Nöjd med det lilla liksom?
Emma & Madde: Det var en bra dag! :)
U.L.L.I.S: Han är lite läskig, det håller jag med om. Min tonåring var jätterädd för Karlsson när hon var liten.. ;)

2007-06-26 @ 20:50:29
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback