Godmojjon

som Uno Svenningsson skulle ha sagt det. ;) Här sitter jag och försöker bli vuxen. Fick för mej att jag skulle börja dricka cappucino. Köpte ett paket med daim-smak. Är ganska trött på att alltid dricka loka, läsk eller saft när jag fikar ute. Jag dricker ju inte te heller. Hur som helst gjorde jag mej en kopp nu på morgonen. Det GICK att dricka, men problemet är ju ändå att det smakar kaffe om det fortfarande.. Så jag lägger nog ner det. Jag får sitta och sippa hallonsaft som det stora barn jag innerst inne är.. :)

image225 Bild från Aftonbaldet

I dag har jag semester. Dagis är stängt pga. planering. Härligt! Det är lika fint väder idag som det har varit i helgen. Jihoo! Som vanligt glömmer jag bort att solen är stark. Jag är grisrosaröd på armar och i urringningen. Skitsnyggt! Not! Samma visa varje år..

image226 = JAG! Bild från familjealbumet.. Nej
härifrån menar jag..

I dag ska mina småisar åka till mormor och morfar en sväng. Lycka!! De har redan frågat 563 ggr om när mo. och mo. kommer och hämtar dem. ;) Själv ska jag ha en mamma-och-tonåring-eftermiddag på stan. Det ska bli jättemysigt! Vi ska passa på att prova en massa kläder, som vi aldrig hinner när småisarna är med. Jag har fått för mej att jag måste ha en smårutig blus i 50-60-tals stil. Vet precis hur den ska se ut, men nu hittar jag ingen bild.. Egentligen är det väl inte min stil, men jag tycker de är så fina.. 50-tals grejer är underbart öht. Sen ska vi prova skor också.

Här är ett par skor och en blus jag skulle vilja ha (fast det är inte en sån blus jag menar)image228

image227 

Härifrån kommer de. Chansen att de skulle finnas i min lilla stad är lika med noll.
Sen ska vi väl fika också. Då får jag sitta där med mitt saftglas.. :)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du kanske skulle ta dig i kragen å komma hit den 3 november.. Lasse kommer hit till MIG då ;) kram tratten!

2007-06-04 @ 20:30:24
Postat av: JoVi

Vilket underbart inlägg! Humor och shopping och kaffe och känslor :)
Kramkram till dig!

Postat av: cleo

Ha, ha! Jag är 42 och dricker kaffe varje dag, med socker och mjölk, så att kaffesmaken inte ska kännas så mycket! ;-)

2007-06-05 @ 11:23:43
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Amlon

Åsa: Det vore inte dumt alls! :)
Jovi: Kramkram tillbaka!
Cleo: *hihi* :)

2007-06-07 @ 22:20:15
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Idarbeatrice

Interesting. No more comment :)

2009-07-22 @ 07:20:38
URL: http://idarbeatrice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback