070313

Dagens låt: "Cara Mia" går varm här hemma. Småisarna älskar den. För egen del blir det någon med Moneybrother. :)
Dagens dusch: På förmiddagen
Dagens frisyr: Förj*vlig. Måste klippa mej
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Svarta baggybrallor, grå topp och svart fleecejacka över..
Dagens händelse: Att barnen piggnade till och började äta
Dagens planer: Lägga mej och läsa någonting
Dagens vill ha: En god natts sömn
Dagens saknad: Mina närmaste vänner
Dagens drog: Ingenting
Dagens tråkigaste: Att vi är lite sjuka. Min hosta!
Dagens finaste: Mina barn, såklart. Och vårsolen!
Dagens måste: Borsta tänderna
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Ingenting!
Dagens mat: Våfflor
Dagens sjuka: Seeeg förkylning på 4 av 6 personer här hemma
Dagens kärlek: Vårsolen och sambon :)
Dagens mående: Ok. Hostar lungorna ur mej bara..

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänkte att Cara mia skulle bli poppis bland den kortare befolkningen i Sverige - och se så rätt jag hade :-D

Postat av: Steinarlinda

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-02-22 @ 14:28:11
URL: http://steinarlinda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback