Anti-jante

Nu måste jag vara anit-jante och skriva lite om utvecklingssamtalet jag var på med min tonåring. ;) Hon fick så oerhört mycket beröm av alla lärarna. Jag kan inte förstå att jag har fått ett sån´t smart barn. Varken jag eller hennes pappa är några ljushuvuden direkt, så vi är båda lika förvånade vart det kommer i från. ;) Men att hon är trevlig, reko och mysig tar jag på mej iaf. ;) Älskade unge, tänk att du är så stor!! *sentimental*

Jag är världens stoltaste mamma, till alla mina underbara ungar! :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Förstår att du känner dig stolt!!
Vad fint du har det på din blogg!

Postat av: JoVi

Vad härligt att allt går så bra! Förstår att ni är stolta! :)

2007-03-24 @ 15:14:14
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Silasmarlin

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-10-05 @ 10:34:55
URL: http://silasmarlin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback