Dagen efter

Jag hade bara två rätt på min mello-lista, medans dotter-M hade fyra. Jag kommer att få baka en kladdkaka till henne. :)

Rätt låt vann. Rätt grupp vann! Jag blir bara så glad av Ola och pojkarna. L. var mäkta imponerad av Olas halsband. Det var ju så glittrigt och fint!

Roligt att återse Roland i går. Han är ju för söt! Tänk att han tappade bort sin väska med "hårfööönen". Måste bara titta på "Torsk på Tallin" någon dag. :)

Nån som inte var rolig att återse var Carola. Vad ÄR det med henne? Hon känns som en parodi av sej själv. Jag kan inte med henne.

Luuk var en skitbra programledare. Det känns lite tomt att schlagern är över för den här gången. Nu gäller det att ladda om till Helsinki. Go ARK! :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Det va MYCKET roligt att återse Roland igår. "Håårfööönen" - hahaha! ;D

Postat av: Emma

Håller med dig om Carola. Hon är litet sorglig tycker jag. Och hade tydligen blivit sur för att hon inte fick sjunga. Men det var litet dåligt organiserat att hon inte fick dela ut priset ordentligt, om man nu skall ha en pokal. Men hur som helst är hon sorglig. Verkar inte ha någon självdistans alls. Det känns som att allt på henne är yta, på något sätt - och med en stor tomhet inuti. Tror inte hon mår så bra.

2007-03-11 @ 22:06:47
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Amlon

Elli: Verkligen! Kul att se dej med! :)

Emma: Exakt!! Hon känns plastig på något vis. Jag saknar Carola i gula dressen 1983!

2007-03-12 @ 13:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback