Morgon

I dag är det lördag och jag väntar på att åka till jobbet. Det verkar ha lugnat sej på jobbet, så helgen kanske inte blir så jobbig. Det händer mycket grejer på kort tid när man jobbar med människor.

I går var jag till frissan med O. och L.. De blev så vårfina!! :) Än en gång syntes skillnaden på dem. L. satt och bara njöt av att bli klippt, medans O. pratade järnet med frisören. Det var så kul att lyssna på honom! Han berättade bla. att mamma inte hade något körkort så hon borde köpa sej ett. Sen tycker han att lila är "jättenyggt" :) Efteråt gick vi och åt på ett favviscafe (där förresten M. ska praoa om några veckor.). Mysigt hade vi det, som vanligt!

Nej, nu ska jag cykla till jobbet. Tänk att det är alldeles just ute, fantastiskt! Jag älskar våren!!! Tycker egentligen att den här tiden slår sommaren, nästan. Nu kom det en liten nyvaken, varm, gosig, trött, nyklippt treåring upp. Gissa om jag hellre skulle vilja vara hemma och gosa??

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback