skit

skitskitskitskitskitskitskitskitskitskitskiiiiiiiiiiit!

End of discussion!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du kan ju tänka dig hur reaktionerna är här i stan.. Fast jag vet inte.. jag har nog kommit in i en svacka eller nåt för jag bryr mig inte ett dugg.. ;) Det är för nära på nåt vis eller nåt! But I miss jo lajk kräjsy! kramar kramar!

2007-03-30 @ 08:42:24
Postat av: Emma

Jaha, nu fattar jag. När jag läste Åsas kommentar. Först tänkte jag, vaddå?, Vad är det nu? Men det är klart. Du är ju "löfbergslila-fan" du med :-) Ja, det var för sorgligt, och Js kusin som är med i år och allt. Trist. Men de har ju gått till final sex år i följd. Det är såklart bara en formsvacka.

Postat av: Jesperkaia

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-05-07 @ 10:53:08
URL: http://jesperkaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback