Hissa och dissa

HISSA

* Underbara Leila image208 Söt och mysig! Måste komma i håg att titta på "Leila bakar"!
* Att jag har semester om mindre än en månad. Tjohoo!
* Shopping i morgon. Hoppas jag hittar sandaler till barnen. (Jag är så kräsen!!)
* Att tonåringen hade hittat så mycket på sin shoppingtur idag, bla är examenskläderna fixade. Jag älskar att ha stora barn som fixar sån´t själv! ;)
* God taccobuffe idag. :)

DISSA

* Att fina, underbara maj har så gott som regnat och/eller blåst bort image209 Bläää!

* Mina paranoida känslor i morse!
* Natt-jobbet i sommar. Ångrar att jag sa att jag skulle jobba natt.. (Men jag vet att det går bra när jag är inne i det..)
* Att sambon och jag har totalt olika film-smak. Jag somnar jämt när jag ska försöka se någon film han har valt.. Känner mej som världens tråkigaste sambo..
* Folk som inte SER sina barn!

Bilder från tv4 och Svt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grejerna du skrev fick mig att känna att vi måste ses SNART å prata lite (MASSOR)! Har du nån helg framöver som du kan å vill åka till Örebro igen? Eller har du nåt annat förslag kanske? KRAM!!

2007-05-20 @ 18:22:23
Postat av: JoVi

Leila är så sööööööööt! Inte så konstigt kanske att jag tycker det, hon påminner om min syrra + att lillasyster fick kommentarer på BB om att hon borde få namnet Leila *hihi*
Här har maj oxå regnat/blåst bort! Fast i dag när det har varit skönt väder så har jag varit så jkla allergisk istället! Så aldrig får man vara riktigt nöjd ;)) Förresten, idag när vi var ute så tänkte jag på dig! HELA familjen var ute i sina fejk-foppa-tofflor och jag o sambon garvade åt att vi var såna campare *hihi*
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback