I like!

Åh, vad jag älskar att sitta och lyssna på musik i lurarna! Det är livskvalitet för mej! Helst vill jag sjunga lite till också. Då mår jag finfint! ;) Frågan hur sambon mår, som försöker kolla på film i oväsendet.. *hihi*

 Just nu lyssnar jag på "Vraket" med Lisa Ekdahl. Älskar den låten, allra mest när man hör Winnerbäcks röst ett tu tre. :)

"Säg, minns du hur det är jag brukar vara. Minns du hur stabil jag var igår. Nu är jag på väg att lösas upp till ingenting. För dagen har varit prövande och svår. Kanske onödigt svår

Bärga vad du kan från det här vraket
Se på mig kisande, se mitt bättre jag
Se med blida ögon, klarögt vaket
Inse att jag bara haft en lite motig dag och det kan vem som helst ha Men du kan enkelt göra allting bra"

Musik på svenska är min grej. I like!!

Kommentarer
Postat av: Torlive

Nice site, regards from the netherlands!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback