Jag behöver..

Läste någonstans att man skulle googla "*Sitt namn* behöver". Det fick jag ju lov att prova.. ;)

Amlon behöver..( Fast jag googlade mitt riktiga namn såklart.. ;))

*.. en miljon kronor ~ Tell me about it!

* ..någonstans att bo omedelbart. ~ Näe, det har ju ju redan. Fast ett annat boende vore inte så dumt. Fast jag trivs bra här.

* ..
såklart publik till programmet. ~ Nja, vet inte vilket program det pratas om.. ;)

* ..
inte fundera. ~ Jodå, fast ibland mer och ibland mindre..

* ..
vara nåbar i sin tjänst ~ Det är jag jämt på jobbet.

* ..
en kurs i hyfs! ~ Haha. :) Det tror jag faktiskt inte, jag är ganska hyfsad. :)

* ..
hjälp med sitt tilltrasslade och besvärliga liv ~ Näe, det behöver jag inte. Mitt liv är varken besvärligt eller tilltrasslat, tack och lov

* ..
ett CACIB för att bli INT Ch. ~ Say WHAT? Läste mej till att det har med hundar att göra. Jag har ingen hund och vill ingen ha..

* ..
prata mycket i kväll. ~ Ska jobba ikväll, så det kommer att bli enheldel prat, skulle jag tro.

* ..
moraliskt stöd då hon ska besöka detta minst sagt dryga varuhus. ~ Haha, undrar vad det är för varuhus? Jag tror dock inte jag behöver något moraliskt stöd. ;)

Det var ju lite kul! :)

Här är några saker som jag själv tycker att jag behöver:
* Nya tapeter
* Ett par sneakers, eller 5..
* Gå ner 8 kilo, minst
* Nya jobbskor
* Färga mitt hår, men jag kommer mej inte för. Har färg hemma.. Latis!
* En bebis till, sen tror jag det räcker. Men jag lovar inget. :)
* Måla mera! Varför tar jag mej aldrig tid att måla längre??
* Träffa Å!!
* Jobba 25%, det skulle räcka!
* Äta vitpeppar, L. har kräkts typ 6 ggr idag och är jätteslö. Gumman!!

Nu vaknade mina barn. Gostajm! :) Ha en skön fredag!


Kommentarer
Postat av: cleo

Det där måste jag testa! :-)Trevlig helg!

Postat av: cleo

Det funkade inte på mig, inte en enda träff! Jag behöver visst ingenting! Lyckliga jag. ;-)

2007-05-04 @ 13:39:00
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Amlon

Cleo: Vad skönt att du har allt du behöver! ;))

2007-05-06 @ 12:12:10
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: cleo

Ja, så kan man ju tolka det! :-)

2007-05-23 @ 22:27:32
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback