This is Amlon

Hittade länken till ett personlighetstest under Korkeken. ;) Här blev mitt resultat:

Enligt dina svar i frågeformuläret är du en...
 
Inåtvänd Upplevande Abstrakt Känslostyrd person  

I grafen nedan kan du se, hur du är placerad i de fyra centrala personlighetsdimensionerna. Ju närmare ändpunkterna du är, desto mer uttalade är dina karaktärsdrag

 | 
InåtvändUtåtriktad
PlanläggandeUpplevande
KonkretAbstrakt
TänkareKänslostyrd


SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

Min kommentar:
Riktig så inåtvänd upplever jag mej inte, tror inte min omgivning tycker det heller (iaf mina nära, på jobbet osv). Sen är jag rätt bra på att fatta beslut och gör det helst själv. ;) Jag tänker mycket, och försöker att förstå andra. Flexibel är jag, och kreativ. De sista raderna stämmer. Är en känslomänniska, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback