Tjejförmiddag på stan

I dag var O. på knytte så L. och jag hade hela fm. för oss själva. Det är SÅ mysigt att rå om ett barn åt gången. Eller som L. sa "Det är så skönt när det bara du och jag, mamma. För då slipper O. skrika om allting" ;) Iaf så var vi och fikade på ett mysigt fik. Båda åt varsin god smörgås. L. väljer hellre mackor än godsaker, faktiskt. Det har hon inte fått av mej, hade GÄRNA valt något smarrigt! Fast jag hade inte hunnit äta frukost ännu. Sen gick vi på stan och försökte hitta en kepa till L. Lättare sagt än gjort. Fasiken vad mycket FULA kepsar det finns!!! Sen provade vi sånna här crocs:

image211
Typ världens sötaste! :) Jag älskar Mary Jane-skor! Har tidigare sett dem på bild hos
En mammas dag, och blev kär i dem redan då. Men nu när jag fick se dem på L:s små fötter blev jag knäsvag! ;)) Men jag kunde hålla mej, jag tänkte vänta in skattepengarna. OM jag kan hålla mej så länge.. ;)

Det var en trevlig förmiddag! :)

Bild från Crocs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback