071110

Dagens lyckligaste: Jag, som fick gå och fika med alla mina gosiga barn! :) Händer inte så ofta att tonåringen har tid och lust att följa med oss.
Dagens insikt: Att det vore nyttigt för alla att byta liv med någon annan för en stund. (Såg Freaky friday)
Dagens klädsel: Svarta jeans, svart topp. Nu har jag samma topp men med bruna plyschbyxor till. (Hej du 70-tal! ;))
Dagens låt:  "If only you" med Danny och Therese.
Dagens dusch: I morse
Dagens frisyr: Ganska vågig
Dagens smink: Mascara
Dagens händelse: En myspysig dag, helt enkelt
Dagens planer: Sova!
Dagens vill ha: En röd fruktkorg med två våningar från Åhlens. :)
image411My love!
Dagens saknad: Att äta godis, det är ju lördag!
Dagens drog: Mandarinos
Dagens tråkigaste: Inget speciellt.
Dagens finaste: Vädret, sol och några minusgrader. Helt underbart!!
Dagens måste: Just nu inget annat än att sova
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Mat, fika, fars dags present
Dagens mat: Hemgjord pizza. Gott!
Dagens sjuka: Ingenting *pepparpeppar*
Dagens kärlek: Min familj!
Dagens mående: Finemang
Dagens skratt: När O. höll på att fnissa på sej när vi såg på Peter Pan. ;) Barnen älskar Peter Pan just nu. (O. ska t.om gifta sej med Peter.;)  L. ska gifta sej med sin fd. dagiskompis J. Mamman ska inte gifta sej alls, för hon är så oromantisk och tycker oförlovade sambos går lika bra. *haha*)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback