Hello Sunshine

Solen skiner och jag är ledig. Kan det bli bättre?!

I natt hade jag en så hemsk mardröm om min sambo. Han hade hittat en annan tjej och skulle flytta i från oss. Han var så iskall och elak. När jag vaknade kände jag mej helt panikslagen och jag trodde att det var sant! Men sedan kände jag att han faktiskt låg och höll om mej så då tänkte jag "Det skulle han ju aldrig göra om det vore sant". Efter sånna där drömmar blir jag helt paranoid. Usch!

Nu ska jag muntra upp mej med två låtar jag bara älskar.. Först Tori Amos "Silent all this years". Den är från -92 eller nåt sånt. Jag har massor av minnen till den här låten. Tori är ju så himla magisk också! :)

Och sedan en annan favoritlåt..Gammal den med.. Såklart "Walking away" med Craig David. Också en låt med många minnen.. Herregud! ;)) Craig är egentligen inte "my type of guy" varken musik- och utseendemässigt, men jag blir kär i honom stup i ett. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig om Tori. Hon ÄR magisk! Har inte lyssnat på henne på länge nu, men nu blev jag litet sugen :-)

Postat av: Carin, nov02-listan

hej Anna! Tack för att jag fick titta och lyssna och gråta lite till Tori Amos. Denna hennes första platta var ju helt fantastisk. Vad märkligt det är med tiden som går, hoppas allt är väl med dig och alla barn! kram Carin (som också tycker att det allra viktigaste är att njuta av barnen)

2007-11-04 @ 20:31:10
Postat av: Amlon

Emma: Jag hade nästan glömt bort henne, trots att hon varit en viktig del av mitt liv.

Carin: Nämen Hej, vad kul! Hur mår ni? Allt bra med storfamiljen? Kram!

2007-11-06 @ 07:50:34
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback