Jag längtar..

hgny ..tills jag får hänga upp mina underbara julstjärnor, och ställa fram adventsljusstakarna. Jag tycker advent är mysigare än själv julen, faktiskt. Antagligen för att den tiden är så rofylld, medans julen är ganska stressig. I år är jag faktiskt schemaledig på julafton, precis som förra året, vilket flyt! Börjar 16 på juldagen och jobbar 8-14.30 på annandagen. Det gör inte så mycket, huvudsaken är att jag får vara ledig på julafton! :)

En annan sak jag längtar _sjukt_ mycket efter är det här:
l
När Juleskummet kommer måste jag få ta en paus i mitt sunda liv och vräka i mej en påse. Jag älskar julskum! :) När jag hade bebis/bebisar brukade jag alltid ta en långpromenad varje dag. Först gick jag in på Hemköp och köpte en påse julskum som jag hade som färdkost. ;) Sen så gick jag en låång promenad. Det kan jag verkligen sakna med bebistiden, alla lång-lång-promenader! Sen hur mycket jag saknar en bebis och snusa på ska vi inte ens prata om.. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag spanade in precis en sån där påse på Coop i går... och tänkte samma sak... muuums! :)
Kram!

Postat av: Nergårds-Emma

Åh, vad sugen jag blir! Mååste också köpa julskum. Och en bebis det är man ju nästan tvungen att försöka skaffa. Jag ska försöka hålla mig ett par år till...

2007-11-14 @ 11:50:05
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Amlon

Såg i går på Hemköp att de hade fått hem nu.. Men jag köpte inte. Tråkigt! ;) En till bebis skulle jag INTE tacka nej till!

2007-11-16 @ 11:03:42
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback