Kväller

Så har den här dagen gått.. Nästan iaf. Jag tittar på MTV music award med tonåringen. Kan inte säg att jag är så intresserad direkt, men det är kul att göra något med min stora dam. Tänk för FJORTON år sedan låg hon i min mage! (Eller satt gjorde hon, den lilla siiitongen! ;)) Man kan bli sentimental för mindre!

Dagen har varit bra. Frisörbesöket gick som en dans, och L. blev så fin! Det blev page med lite kortare i nacken och längre på sidorna. Jättefint! Efter frissan gick vi och fikade. Jag tog en macka och vatten.. Fatta vad roligt! Jag dricker ju inte kaffe, och te undviker jag så långt det går. Läsk är ju förbjudet nu och något mineralvatten såg jag inte. Men mackan var god! Vattnet också visserligen.. ;) Sen har jag städat och så har vi plockat fram lite Halloween-saker itll barnens stora glädje. Tänk att sånt är så spännande! :)

I morgon ska vi "fira" sista dagen på höstlovet med att äta kinamat. I like! Nu ska jag stilla dagens stora godissug med två mandariner.. Hurra.. eller inte.. ;)

Kommentarer
Postat av: Karlfride

Thanks for the info!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback