Mammans val

Visserligen en brorsa-låt till, men det här min nya favoritlåt! Tycker den är jättebra! Och Måns då.. Han är ju så fin! ;) Skulle gärna ta en liten betta! ;)) Finns det någon motsvarighet till gubbsjuk? Gummsjuk?? ;) Undrar vart alla Idol-vinnarna håller hus? Det är väl ingen som direkt har lyckats jättebra efter vinsten. Men Måns går det ju bra för. 

Titta, lyssna och njuta!



I dag har jag röjt järnet här hemma. Det är helt galet vad mycket skit vi har egentligen. Skulle behöva kasta hur mycket som helst. Fast det hinner jag inte idag. Det får stå uppe på vinden så länge.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hörde precis låten på P3. Han är så himla duktig och... alltså - får man lov att vara så himla snygg/söt?
Jag fick en fråga för några veckor sedan här på jobbet angående en patient med hjärstopp som vaknat upp och det första hon/han fick se var en av sköterskorna som satt vid bordet (stackars patient typ.. hi hi) - och vem jag skulle vilja se först om jag vaknade upp efter ett hjärtstopp - och precis nu kommer jag på att det måste ju bli Måns Zelmerlöv! ♥
Kramar!

Postat av: Camilla

Smyger in här och kikar igen... =) Felix kom och tittade han också och tyckte att det såg ut som en blandning av Måns och Darin... men alltså tusan vad han är stilig!
Kram och ta det lugnt i snöstormen!

2007-11-08 @ 20:59:24
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Nergårds-Emma

Jag är helt efter för jag vet knappt vem Måns är :-) Men vad duktig du är som har röjt järnet! Ha en trevlig helg! Kram!

2007-11-09 @ 15:06:04
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Victoramna

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-05-29 @ 08:30:46
URL: http://victoramna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback