Oj, vilket gnällinlägg

Tidig morgon. Jag ska i väg och jobba. Blä. Jag är TRÖTT! Jag bara längtar tills i kväll när jag får lägga mej. Det är så kolmörkt ute just nu. Jobbade kväll i går och alla boende var så trötta. En var så glad att jag kom 16.30, för h*n tänkte precis gå och lägga sej _för natten_. Riktigt så trött är jag inte. ;) I går fick jag se vårat tilltänkta nya schema. Det är ett nio-veckors-schema! Det var både bra och dåligt. Det sämsta var att jag vid tre tillfällen jobbade 4 dagar på rad (en kväll och tre dagar). Jag avskyr att jobba så. Jag har det vid ett tillfälle på mitt nuvarande 5-veckors-schema och det är så jobbigt! Jag förstår inte att jag kunnat klara av ett jobb med raka veckor en gång i tiden! ;) Men då var jag astrött på fredagkvällarna också..

I dag fyller, som skrivet, min M. fjorton år. Stora tjejen! Hon har pappa-helg, så jag får inte vara med och sjunga på hennes födelsedag! Det är första gången det infallit sej så. Det känns jättedumt! Fast jag jobbar ju. (Fast iofs hade hon avböjt all sång på morgon i år, antar att det har med hennes pappas sångröst att göra. *haha*)

Näe, time to go. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback