8 saker jag inte tänker ge någon chans

(förutom droger, cigaretter, misshandlande karlar, falska människor och annat självklart!)

1. Fäjsbook. Tycker det verkar kul i typ 3 minuter. Dessutom har jag inte tid. Eller intresse. ;)

2. Lång lugg. Fint på andra, men inte på mej!

3. Katter. Jag har försökt, men jag klarar inte av katter. De är fina, men läskiga.

4. Boken "12 steg till ett skönare mammaliv" av Carina Nunstedt. Har inget behov att läsa den. Mitt mammaliv är redan skönt, och jag tror att vi har ganska olika syn på ett skönt mammaliv. ;) (Iaf om man ska tro det jag läst OM boken. ;))

5. Ett stillasittande kontorsjobb framför datorn. Skulle inte klara av det. Vill röra mej på jobbet och träffa mycket folk.

6. En människa från det förflutna. H*n har fått ALLA sina chanser nu, och det är verkligen massor av chanser h*n fått. Nu räcker det!

7. Husvagnslivet. Jag skulle få panik av att klämma in våran familj i en husvagn. ;)

8. 5-minuters-metoden. Aldrig i livet jag utsätter mitt barn eller mej själv för det. Skulle aldrig palla med det. Om andra tycker det funkar så är det väl bra, men för mej känns det så främmande och hemskt.

Den här "utmaningen" hittade jag hos
Tankebubblor. Gör den du med, om du vill! :)


Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Intressanta grejer! 5-minutersmetoden verkar ju helt vidrig! Min minsta sover bredvid mig i sängen. Jag tycker det är mysigt :-) Den där mammaliv-boken har jag aldrig hört talas om. Jag brukar hata alla sådan litteratur så den måste jag kolla upp.

Postat av: Camilla

Ååå, I like listor! :) Facebook har jag inte heller satt mig in i, tycker att jag har fullt sjå med jobb och blogg... hi hi...
Kram och nu vet jag lite mer om Amlon! :)

2007-10-30 @ 16:18:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Nilla

Kul att läsa din lista :)
Tänkte att du kunde få låna min katt, efter det är du aldrig mer rädd för dom goa djuren hihi, Tussen kan du vända upp och ner på eller göra vad du vill med, han bara spinner på ändå :)
Facebook har jag inte heller provat på, men däremot älskar jag ju våra husvagnssomrar på öland, utan dom skulle det inte vara någon sommar.
Tänk så olika man kan tycka.
Ha en jätteskön onsdag, här i Uppsala skiner solen..yeeees!!!

2007-10-31 @ 08:22:48
Postat av: JoVi

Kul att läsa!

Jag testade facebook eftersom en kompis tjötade om det, men näääääääe, vad trök! Vi försöker alltid vara ekonomiska när vi ska åka nånstans och börjar kolla campingstugor och vandrarhem, el om vi kan låna husvagn av nån, men det slutar för det mesta med hotell ändå. En redig hotellfrukost ska det va ;)

2007-10-31 @ 14:43:38
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Cissi

Det där med Facebook har jag inte heller testat. Känns inte som jag hinner med, räcker gott med bloggen.
Kramen!

2007-10-31 @ 18:51:14
URL: http://cissilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback