Dagisfotograferingskläder

Kom på att jag inte svart på frågor ang. dagisfotografering. Svarar på dom här! ;)

Jovi skrev: Förresten, har dina barn fotat sig än? Vad hade dom/vad ska dom ha på sig? ;)

Amlon svarar:
Nej, inte än. Det blir någongång i slutet av oktober. Vet inte än vad de ska ha på sej. Men har köpt en fin grå och svart-randig v-ringad tröja till O. Den kanske han ska ha. Så då behöver jag "bara" hittar något till Lova som inte skär sej till O:s tröja. ;) Har dina barn fotas? Vad hade de på sej?

Åsa skrev: Jag har glömt bort att svara men jag vill hemskt gärna vara med å handla kläder till dagisfotograferingen.. eller har du redan shoppat? När kan å vill du annars?

Amlon svarar: Jag hinner inte träffa dej innan dagisfotograferingen, men jag träffar dej gärna efter. Då slipper du hänga på P.op i två timmar! ;) Vi måste ses snart! Har IKEA öpnnat nu? ;) Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag hinner inte heller träffa dig innan slutet på oktober, men vill förskräckligt gärna hänga lite med dig senare såklart! Jorå, visst har ikea öppnat nu :) lovely!

Postat av: JoVi

Vi fotade oss (alla 3 *ångest för mig själv!*) förra veckan. Lillasyster hade brun-och-rosa-randig t-shirt med prinsesskrona på, brun kjol o bruna leggings med vita prickar på. Storebror hade brun t-shirt med lite ljusblått vid ärmar o längst ner och bruna byxor till det. Dom var så fina, så fina :) Jag fick lite vip-behandling och var den enda som fick se korten efteråt, mina barn blev jättefina på både enskilda och syskonkortet! :) Gruppkortet blev nog oxå bra, men då hade jag fullt upp med att kolla hur många dubbelhakor jag själv hade och lite sånt *haha*

2007-10-15 @ 12:51:41
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback