Del 1: F*rbannade sk*t Del 2: Blandat

Åh, vad jobbigt det är att göra om i bloggen. Hatar att hålla på med sånt där tjafs. Men jag måste ändå.. Envis. Jag glömmer bort från gång till gång var man fyller i för att ändra färgen på olika ställen osv. Det finns en mening med varför jag har valt att jobba med människor istället för tekninska grejer:

Människor ---------> Bra tålamod
Teknik --------------> Vilket tålamod???


Vi var på en jätterolig gympa, O. och jag. Han var charmtroll, som vanligt. Skickade efter ett par brallor till O. från HM, och fick en tröja i stället. En skitful tröja, men O. älskar den!! Han var så stolt över den idag. När fröken frågade i avslutningsamlingen om han hade haft roligt (De andra har gått några ggr redan) svarade han: "Ja. Jag har en jättesnygg tröja!" ;) Hade tänkt att skicka tillbaka den, men när O. fick syn på den var det kört.

 Här har ni den snyggaste tröjan EVER!! ;)
Har det hän´t någongång att ni fått fel saker när ni sskickat efter på Hm? En gång när jag skulle skicka efter en klänning till L. fick jag 5 par trosor istället. Fast på påsen de låg i stod det att det var en klänning i.

Här hemma går vi i väntans tider. L. har en jättelös tand! Spännande, spännande! Fast hon har bestämt att hon inte ska tappa den förrens vi har köpt en snygg burk som hon kan lägga den i, efter tandfen varit här. Tänk att mitt lillhjärta är så stor! :)

Näe, nu blir det godnatt. Jag är ledig i morgon med. Superduperskönt! Sköt om er!

image385


Kommentarer
Postat av: Pippi

Ja... Barnen har ju inte alltid den goda smak vi skulle vilja att de hade ;) Mina ungar ser helprilliga ut ibland när de får välja kläder själva... Spännande med L:s lösa tand!

Postat av: Lauritzfredrikke

Enjoy your website very much. Good job!

2009-03-18 @ 11:07:59
URL: http://lauritzfredrikke.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback