En rak höger..

Det var så min morgon började. När sambons klocka ringde ryckte jag till med armen och smockade till honom mitt på näsan. Vilket uppvaknande, stackarn! ;) Det var så skönt att få ligga kvar i sängen. Det är inte så dumt att vabba, tycker jag. ;) Barnen börjar bli pigga nu, och har äntligen börjat äta lite igen. L. har tunnat ur ordentligt. Först kunde hon inte äta pga. av tanden och sen pga vattkoppor i munnen. Aj! Men nu verkar det ha gått över. Skönt!

I dag blir det en pysseldag. Vi har tvättstugan. Sen ska vi nog baka Jag vill baka vanilj-och socker-bullar. L. vill baka en sockerkaka. O. vill nog baka vad som helst, bara det är god smet. *hihi* Just nu sitter barnen och leker. O. leker med smålego och L. leker med duplo. Jag älskar lego! Det är så härligt när barnen får använda sin kreativitet!

I går var jag på stan en sväng. Då reade (50-70%) de ut alla böcker på en av våra bokhandlar. Jag köpte 4 böckerför typ 200 kr. Jättebilligt! :) Sen köpte jag ett par "feta, svarta joggingbyxor" till tonåringen. Det har hon önskat sej typ i 1 år, men det har aldrig funnits hennes storlek. Sen köpte jag en svart kjol med döskallar och fjärilar som hon också önskat sej. Det blir mest mjuka paket till henne.. Är det någon som kan hitta på något kul till en blivande fjortis får gärna hojta till. :)

Näe, nu ska jag blogga om en annan sak. Men den får sitt alldeles eget inlägg. ;) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback