Ensam mamma söker + IDOL

image401Bild: tv3

Är det någon som tittar på det? Jag har blivit riktigt engagerad i programmet, trots att jag egentligen är helt emot det. Jag tycker  det är fel att barnen är med så mycket i programmet, kan inte fatta att man vill det som mamma. MEN trots det måste jag titta.. En ska som gör mej ännu mer engagerad är att en kompis till tonåringens pappa är en av killarna som är kvar. *iiiih*. Den som känner mej och min fd. borde kunna räkna ut vem av killarna det är! :)

Min favoritmamma är Veronika. Jag blev så glad när hon valde bort den där läskiga Sami.

Förstod att Susanne skulle välja bort Pär. Skulle jag vara singelmamma skulle jag aldrig välja en 23-åring som bodde hemma hos sin mamma. Det är väl bra om man kan ta lite ansvar ändå. Fast han verkade gullig. Min tonåring tyckte han var så snyyygg! ;)

Att Lenita valde bort Ivan blev jag förvånad över. Trodde att han skulle bli kvar till sist.

Har ni några åsikter om Ensam mamma söker?



Måste bara skriva lite om Idol också. Jag tycker att det suger! Den enda som sticker ut är Daniel, de andra är så tråkiga. Amanda är väl kanske inte tråkig, men hon är ingen favorit. Näe, usch! Vad tycker ni, har ni någon favorit?

Kommentarer
Postat av: JoVi

Idol är bäst nånsin, fast jag har iofs aldrig orkat titta så här länge på det förut ;) Daniel, Christoffer, Mattias och (ibland) Amanda är favoriter.

Är fortfarande grymt häpen över att Andreas fru är frisör, det skulle jag aldrig ha kunnat gissa på *hihi*

Postat av: Åsa

Jag kollar på mammorna å jag kan räkna ut vem som är A's kompis.. min en kompis ex-man var med å dejta Veronica i början men blev hemskickad.. ;) När ringer man säkrast hem till dig om kvällarna? puss å kram!

2007-10-23 @ 21:09:20
Postat av: Amlon

JoVi: *haha* Tvärtom vad jag tycker! ;) Fast de du skrev är väl de mest ok.

Åsa: Förstod att du skulle kunna lista ut det! De är ju väldigt lika i sätt och stil. *haha*

2007-10-24 @ 09:38:59
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Madde

Mammorna följer vi här hemma, sambon mer än jag! Undra vad det beror på?! Förstår att Susanne valde bort Pär.. lite väl ung och mambo. Gillar henne bäst, hon verkar vara cool!

2007-10-24 @ 11:27:25
URL: http://engelprinsessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback