Önskedag

På småisarnas dagis är de indelade i olika grupper. De stora har Skogsskoj, mittemellan barnen har Knytte och minstingarna har Knopp. Jag har en som är med på Skogsskoj och en Knyttis. Detta infaller också på olika dagar. När knyttisarna har Knytte på torsdagarna får de stora ( 4 st -02:or) ha Önskedag. Då får var och en välja något de vill göra, det enda kravet är att det inte kostar något. L. önskade att de skulle gå på bibblan. Bokmalen! :) Så en torsdag gick det till bibblan. Det var väldigt märkvärdigt att de gjorde något som hon bestämt. :) De andra önskade sej tex. att besöka leksaksaffären och djuraffären. En toppenkul grej, tycker jag. Vi har världens bästa dagis! :)

Hur som helst..
Om du fick en egen önskedag, som inte skulle kosta pengar, vad skulle du göra då?

Vad skulle du göra om du fick en önskedag som fick kosta pengar? :)

image389



Kommentarer
Postat av: Camilla

1. Bara göra ingenting. Läsa. Ta ett långt, väldoftande bad. Gå en promenad. Lyssna på musik Ladda engergi.
2. Shoppa, shoppa, shoppa och unna mig en massa SPA-behandlingar och annat trevligt. Och självklart en massa god mat! :)

Kram och ha en bra torsdag! :)

Postat av: Cissi

1. En heldag på fjället med ryggsäcken full i fika..
2. En SPA-helg hade inte varit dumt!

2007-10-11 @ 15:57:49
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Chrissie

1. Promenera längs med havet med medhavd fikakorg alternativt vara i stallet en heldag och pyssla med hästarna.
2. Resa till något spännande resmål, då behöver jag dock lite fler dagar än en också ;-)

Nu är jag nyfiken på DINA svar! Kram!

2007-10-11 @ 18:28:05
URL: http://vardagssnack.blogg.se/
Postat av: Amlon

Kul att läsa era svar! Tack!
Hoppas fler svarar. Mina svar får ni någon dag framöver!

2007-10-11 @ 21:58:45
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: JoVi

1. En dag i stugan tillsammans med familjen. Åka ut med båten och fiska lite, grilla lite korv på önskeön, spela spel och läsa lite böcker framför braskaminen, lyssna på tallarnas sus :)

2. En dag på ett shoppingcentrum i USA ;)

2007-10-12 @ 14:23:38
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback