Stor dag!!!


L. har tappat sin första tand! Det hände nu i kväll när jag borstade hennes tänder. Den har varit så lös, så lös i flera dagar. Gissa om det var en stolt och sprallig tjej som just gick och la sej. Vilken lycka!! :) För egen del blir jag nästan lite gråtmild, min stora lillgumma!! Nu ska bara tandfen komma ihåg att lägga en guldpeng i glaset. *note to my self* :) Dagens stora händelse på berget!

Dagens näst största händelse på berget va att en av tonåringens lärare absolut inte kunde förstå hur jag kunda vara tonåringens mamma! Hon tyckte jag såg så ung ut! Sån´t värmer mitt gamla hjärta! ;))

Nu ska jag slappa, men först ska jag leka tandfe en stund. Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så mycket för ditt goa inlägg hos mig. Världens bästa Amlon! :)
Kom ihåg att lägga guldpeng i glaset nu bara... (och erkänn att det är liiite äckligt att plocka bort den där tanden ur vattnet sedan...)
Kramar! :)

Postat av: JoVi

Åh lilla stora gumman! Kan tänka mig att det var en riktigt stor dag :)

Jag kan inte heller fatta hur man kan ha en tonåring när man är så ung ;))

2007-10-16 @ 08:28:50
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Vad spännande! Jag har inte varit med om att barnen tappat tänder ännu men det kommer väl snart. Min tjej är ju fem.

2007-10-16 @ 14:38:08
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback