Åh, "Umbrella" är ju jätteklämmig ju

Jag känner mej som en tant ibland. Fördetmesta gör jag inte det, men när det gäller musik så gör jag det. Jag lyssnar på min gamla invanda musik. Det är ytterst sällan jag orkar ta till mej något nytt (om det inte är av några av mina gamla favoirter, såklart!) och gör jag det är det min tonåring (eller P3 i bland) som får upp ögonen på mej. Hjälp, vad är det som händer?? ;)) Sen missar jag en massa låtar också, som alla pratar om. Det är först nu som jag fattat vad "Umbrella" är för låt. Den har ju bara varit poppis hela sommaren, eller nåt?! :O

Dags för skärpning, damen! En av mina allra bästa skivor är fortfarande Jakob Hellmans ".....och stora havet" :) Det var ju BARA 18 år sedan den kom ut.. ;)) Herregud, I need help! ;)

En skiva eller låt som du absolut tycker att jag borde lyssna på?!

image360
Min hjälte! :)

Kommentarer
Postat av: JoVi

VA? jag blir helt förvånad, jag som tycker du verkar så musikintresserad/inne/påläst! Till skillnad mot mig :) Fast Umbrella har jag hört iaf ;)

Postat av: Amlon

*hihi* Vad kul att du fått den uppfattningen! ;) Jag ÄR musikintresserad, fast mest när det gäller "min" musik. ;)Fast inne är jag inte! ;))

2007-09-19 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback