God morgon

Snart dags att cykla till jobbet. Jobbar deald tur i dag med. Jag har bytt till mej det. Den här helgen orkade jag inte jobba 7-16. Jag tycker det är så tråkigt att jobba så lång dag + att det ofta är så lugnt på helgerna att det känns som man sitter av tiden mellan 13-16. Då är det skönare att gå hem och ha några mysiga timmar hemma. I går var jag på loppis när jag var ledig. Hittade ett sstort sjörövarskepp till O: för en billig penning. Han blev överlycklig och lekte hela dagen med det. Till L. hittade jag ett "Börja läsa"-spel. Passar henne utmärkt, för läsningen har lossnat ganska mycket för henne på sistone. Jättespännande!! Sen bakade vi också.

Sen var det dags att gå tillbaka till jobbet. Där blev jag än en gång påmind om hur skört livet är! Jag var lite ledsen i hjärtat när jag gick hem kl.21. Sen tittade jag på fotboll och gick och la mej. Sambon hade en kompis här på besök. De höll på  att grejade med ett skivomslag, så jag slapp vara social och trevlig. Skönt!

Näe, time to go! Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Kul att fynda såna roliga grejor ;) Hoppas du får en bra dag på jobbet! Kram!

Postat av: Kjellinskan

Det låter som om du har/har haft en bra helg ändå, trots jobb. :) Perfekt att kunna byta lite turer, det brukar vi också försöka göra ibland för att få till det bättre med vänner och familj. Kollade också på fotbollen i går, den var rätt bra emellanåt.
Ha en skön söndag! Kram!

2007-09-09 @ 09:42:25
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Malin.d

Hoppas du haft en bra helg trots massa jobb!!
0===Helgkramar===0
Malin

2007-09-09 @ 11:31:38
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: Amlon

Tack, gullfior!!

2007-09-11 @ 12:58:43
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback