Ledig onsdag

Livskvalitet idag: (förutom det vanligaste grejerna)

* Jag har varit ledig
* Jag och småisarna har haft en mysig stund i badhuset..
* ..och när vi åt "ute". :)
* Solen har skinit. Det har varit en fantastiskt fin höstdag!
* Samtal med människor jag tycker om
* Min ensamma power-walk på kvällskvisten. Jätteskönt!
* En liten bebis-Elias som är 1 månad gammal. Åh, så söt!
* Sett på Greys anatomy med min teenager. Lovely!
* Kvällsmys med småisarna.
* Att veta att jag inte börjar förrens kl. 16 i morgon
* Att jag ska lägga mej och läsa "Självkänsla nu"

Trök idag

* Sambon jobbade över länge
* Att jag känt mej lite småirriterad (mens på G?)
* Att det går vattkoppor på dagis. Nog för att det vore bra om de fick det, men det är trist ändå.
* Att jag börjar vänja mej att vara knubbig. Farligt ju!

En bra dag! Nu ska jag gå och lägga mej. God natt!

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Det lät ändå som en bra dag, mycket mer på bralistan än på tröklistan! :)
Hoppas din dag i dag blir minst lika bra.
Kram, kram!

Postat av: Helen

Vill ju att dottern ska genomlida vattkoppor inom kort men sååå töligt när folk i ens närhet har det. Drar mig liksom för att bjuda in sjukan hos oss. Hittade hit via Theas blogg förresten. Trevlig helg.

2007-09-22 @ 23:02:15
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Teovanessa

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2008-08-26 @ 11:19:52
URL: http://teovanessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback