Nyklippta

I går var O. hos frisören. O, charmören! ;) Han är så himla charmig och rolig så hela frisörsalongen stannade av när han var där. :) Fyra frisörer och en kund var helt fokuserade på vad O. hade att säga. *hihi* Han sa bla. åt sin frissa att hon "bojde klippa håjet, föj man sej ju inte dina ögon näj du haj så däj lång lugg" *haha* Hon som är så trendig. ;)) En av frissorna sa att hon egentligen inte vill ha barn, men när hon träffar charmtroll som O. blev t.om hon sugen. Hur kan han blivit så himla charmig?? ;))

I dag har jag varit hos samma frissa. Jag var inte lika rolig eller charmig som O. men jag var modig. Klippte av min hockeyfrilla-liknande frisyr till någonslags kort page. Först fick jag värsta ångesten för jag såg ut som en tant, eftersom frisören envisas med att platta lockarna. Fast sen kändes det bättre. Och nu har jag färg i håret, så snart är jag som en ny människa. Najs! Nu ska bara de där trivselkilona väck också. Det är betydligt svårare.. ://

Nu ska jag skölja ur hårfärgen. Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Hi hi... han skulle nog säga samma sak om han såg min lugg. :) Vad roligt att ha en sån liten sötis till son, förstår att du är stolt! :) Kul att båda blev fina i håret också. :)
Kram, kram!

Postat av: Anonym

Charmtroll! Blir alldeles varm i hjärtat när du beskriver honom hos frisören :)
Här skulle oxå behövas lite ny färg, varför är jag inte begåvad med nån vacker färg in natural? *hihi* Tror säkert att du blev jättefin!

2007-09-27 @ 15:49:58
Postat av: JoVi

Oj, varför försvann mitt JoVi? Aj'äm JoVi åll däj lång ;)

2007-09-27 @ 15:51:08
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

TAck. Jag är stolt över honom. Och mina flickor också, såklart! Bästa barnen! ;)

2007-09-29 @ 06:15:01
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Oddadina

Great site!!!

2009-03-10 @ 09:17:41
URL: http://oddadina.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback