Självkänsla nu

Inte mycket skrivet från mej på sistone, mest i listform. ;) Men jag har inte varit på humör att skriva. Sen jag började läsa "Självkänsla nu" av Mia Törnblom har jag börjat rannsaka mej själv. Och andra runt omkring mej. Jag har kommit fram till att jag har bra självkänsla förutom när det handlar om EN speciell grej i mitt liv, så nu gäller det att träna upp självkänslan där också. Å då jävlar.. ;) Mia är iaf min idol!

Jag sitter här och snorar. Har en envis förkylning som liksom aldrig bryter ut. Trök! I dag ska jag jobba 7-13.30. Sen blir det rakspåret till frissan med O. Han är så långhårig! Men det ska ju pojkar iofs vara när man kollar i MAMA. ;) Där i älskar iofs alla mammor och jobba också, så där passar inte jag heller in. ;) Hursomhelst så tycker O. att det ska bli så kul att klippa sej hos bästa Eva. Han och hon har hur mycket som helst att prata om! Han är så söt när han sitter där och konverserar som den värsta herren! ;) På torsdag ska jag klippa mej också. Det ska bli så sköööönt. Ser f*n inte klok ut nu! :O

Jag tycker fortfarande Idol är helt ointressant. Har inte hittat någon speciell favorit. I går somnade jag när jag tittade på tjejerna- Har ni någon favorit??

Det är plågeri att jag snart måste väcka mina småisar.. Det är inga problem när de väl kommer upp, tack och lov. Men det är plågeri ändå. Men men.. än har jag inte vunnit något på lotto, så jag är väl illa tvungen..

Ha en bra dag!

IDAG...

..gillar jag: att jag faktiskt är en bra människa! (Lovebombing! ;))

..men jag ogillar: mörkret på mornarna. Kvällarna går bra, det är bara mysigt. Men mornarna..BLÄ!

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Jag har också läst den boken, tyckte att första halvan var jättebra - men sedan blev det lite flummigt... men många tycker att den är kanonbra, säkert bara jag som inte förstår... hi hi... Visst fick man en del bra tips, bl a att tänka JAG ÄR BRA i stället för JAG ÄR DÅLIG... med tankar kan man styra mycket.
Hoppas du får en bra dag i mörkret - höst och vintermorgnar är en pina ju!
Kramar!

Postat av: Bosine

This is great please keep on the good and wonderful work.

2010-05-10 @ 14:09:05
URL: http://bosine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback