This day, so far..

Dagens låt: I will survive :)
Dagens dusch: Ska bli alldeles snart. Började tidigt i morse, så jag hann inte duscha då. Hatar att inte duscha på morgonen..
Dagens frisyr: Ganska lockigt
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Svarta stuprör, eller nåt ditåt iaf. och en svart topp
Dagens händelse: Expertens felsägning! ;) HaHAHA
Dagens planer: Tv-kväll med min tonåring. Idol, Desperate, S.Y.T.Y.C.D. Mysigt! Glass ska vi äta också!
Dagens vill ha: Glass
Dagens saknad: A. i Uppsala!, Å i Karlstad!
Dagens drog: Apelsinarn
Dagens tråkigaste: Inget speciellt, vissa tankar kanske. 
Dagens finaste: Mina älsklingar!
Dagens måste: Dricka vatten och äta glass. Duscha!
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Fullkornstagliatella, 2 paprikor och en purjo.
Dagens mat: Köttfärsgryta till lunch, symöteslåda till kvällsmat. Jag hjärta allt-i-ett mat.
Dagens sjuka: Vi är friska! :)
Dagens kärlek: Höstluften, min familj, glass och glada skratt! ;)
Dagens mående: Mår bra.

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

God morgon! :) Ännu en rolig lista! :) Kanske kopierar den jag också. =)
Angående din fråga på min blogg om vilken kentskiva jag gillar mest, är det en jättesvår fråga - jag gillar alla beroende på humör och så... men MÅSTE jag välja blir det nog Isola eller Hagnesta Hill. Själv då?
Kram, kram!

Postat av: Malin.d

Dina listor e alltid lika kul :)
Måste härmas lite!!!
Å JAAA idag e ju en stor dag Greys is Back, doctor dreamy and steamy jag kan ta emot er any time ;)
Å jag älskar dina låtval nedan, så grym musik!!!
Kram på dig!
Å ps kollade du Desprete Houswifes igår oxå :)

2007-09-19 @ 17:25:56
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: Amlon

Kjellis: Jag har svarat i din blogg! ;) Kram!
Malin: Kram tillbaka! ;) Du är rolig,du! :) Självis kollade jag på D.H!

2007-09-19 @ 22:18:05
Postat av: JoVi

VILKEN EXPERT?? Fattar nada men fnissar ändå ;))

2007-09-19 @ 22:52:26
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback