Vill ha!

En av de boende på jobbet har en gammal stol som jag tycker mycket om. Hon har en färgglad dyna i som gör den ännu härligare. Jag ser framför mej hur bra den skulle passa i vårna hall, och hur den skulle inbjuda till lek. I morse fick jag syn på den i en tidning. Tänk att den fortfarande görs. Då är jag inte ensam om att gilla den. :)
image373
Stolen heter
Arka.

På min önske-jakt hittade jag även några andra grejer jag önskar..
Till O.
 Brandbil i trä med gubbar. Helt underbar! :) Från Trä-Otto.

En säng-trappa till L.
 Jag tror det är i boken "När prinsessor fyller år" det finns en bild på en säng med sängtrappa. Sedan vi läste den har det stått högt upp på L.s önskelista. :) Ska måla om L.s säng, och då passar det ju bra att sätta dit en sängtrappa. :) Fast våran får morfar snickra.

image370
Jag skulle gärna vilja ha mina barn runt halsen JÄMT! Det här var ett smycke i min smak. Enkelt, fint och i silver! Här hittar du det och andra.

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Vilka vackra smycken! :) Kikade på sidan och hittade ett armband helt i min smak. Fina andra grejor också, roligt att stolen fortfarande görs. Jag vet inte om jag har sett en sån där bred pinnstol i verkligheten, men söt var den. :)
Hur är det med håret?
Kram!

Postat av: Chrissie

Finns så mycket man önskar sig hela tiden ;-) Stolen är jätteläcker.
Trevlig helg & kram!

2007-09-28 @ 19:53:13
URL: http://vardagssnack.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sådana där stolar hade vi i köket när jag var liten. Jättefina är dom. Tänk vad mycket det är som kommer tillbaka, fast kanske i lite annorlunda utförande.
Ha en skön helg!

2007-09-28 @ 21:16:03
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Emma

Vilket UNDERBART smycke!!!! Brandbilen är superfin. Vi köpte den i dopgåva till en kompis lillkille. Jag blev helt kär i den. :-)

2007-09-28 @ 22:46:30
URL: http://Korkek74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback