Första kärleken, part II

L. har gått och blivit lite kär. Hon har  pratat om honom mycket den senaste veckan, och i dag när jag satte på en video med honom på youtube blev L. alldeles salig och generad. Gumman! Föremålet är:

image598

"Mamma, du vet han med den där konstiga luggen som står upp"
:)

Min första kärlek var nog den här mannen:
image599

*hihi*

I dag har jag och tonåringen gjort grannstan. Åh, jag är så glad att jag har en tonåring att shoppa med. Hon är världens roligaste! En hel mysig dag! Nu blir det mys i soffan med småisarna, godis och förståss Körslaget! ;)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: JoVi

Hallå där! Såg du om the swearparents (*hihi*) köpte nånting till oss? ;)) Hon ringde nämligen från PoP för att höra om vi behövde nånting...strange question :))

Gulliga L! :)

Björn S! Min första kärlek oxå! Det är först på senare år jag har förstått att han är lika gammal som min MAMMA *hihi*

Postat av: Camilla

Hm... Björn Skifs har jag aldrig varit kär i, däremot djupt förälskad i både Per Gessle och Richard Herrey...
K R A M!

2008-04-26 @ 21:04:24
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Min första kärlek var nog Louis Herrey. Jag och mina två kompisar mimade ofta till Diggelo Diggiley. Jag fick nästan alltid vara Per. Det var verkligen ett "nerköp" ;-)

2008-04-26 @ 21:48:36
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Cissi

Jag föredrar faktiskt Brolle framför Björn Skifs. :o)
L. har god smak!

2008-04-27 @ 15:54:28
URL: http://cissilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback