Freaky friday

Tre saker suger just nu:

1. Att min lediga vecka snart är slut. Jag vill inte jobba! Jag vill vara ledig jämt!

2. Att min kära sambo har kommit upp sej på jobbet (Det är väl jättekul såklart, ) man blir lite trött på alla resor hit och dit han ska på. (Jag är inte en snäll sambo idag, bara en trött liten människa..)

3. Att jag inte får åka skoter med Börje Salming! ;)

Nu ska jag hoppa i säng och titta på mitt favoritprogram, Miami Ink. Jag är lite förtjust i Ami, trots han är ganska långt i från mina ideal. *hihi*


image594

Godnatt!

Ps. Kom på att punkt 1 och 2 kanske kan hänga i hop lite. Ju mer han reser, desto mer kan jag vara ledig. ;) Det kanske inte är så dumt , egentligen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback