Underbara Loranga

image585

Just nu tittar småisarna på en av våra favoritfilmer, "Loranga Masarin och Dartanjang". Jag tycker den är så rolig. :) Humor både för barn och vuxna! Dan Ekborg, Gösta Ekman och Johan Ulvesson är helt suveräna.

Jag har läst böckerna och Loranga massor av gånger. Och tycker fortfarande de är lika roliga. I bland önskar jag att jag vore lite mer som Loranga. ;)

" Ska jag skaffa ett arbete och förstöra mina bästa år? Vem ska då vara hemma och leka med Masarin? Och vem ska lyssna på popmusik om inte jag är hemma??" :))" Och alla bullar, vem ska äta dem??" ;)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: JoVi

*HAHAHAHAHA* Jordens bästa citat! :))) Måste läsa/lyssna/titta igen!

Skönt att O mår bättre!

Toppenfina gardiner! Men oj, vad högt i tak ni har! Bor ni i en kyrka eller? *hihi*

Kram!

Postat av: Amlon

JoVi: Jag veeet! Tycker det passar in på oss! Du och jag = Loranga! Jag har ju redan en Masarin! ;)

Nej, ingen kyrka. Bara en flådig vååååniiiing! ;) *haha*

2008-04-04 @ 13:14:18
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Nilla

Dottern och jag var och såg den på bio! Så roligt! även för mig. extra kul också att höra rösterna. Ha det bra.

2008-04-08 @ 16:39:57
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback