Ännu roligare kväll

Sambon hade hitta typ Singstar för datorn. Hysteriskt roligt! Jag sjöng så jag blev hes! :) Den låt jag fick bäst poäng på var "Bra vibrationer". *hahaha* Jag och Kicki, liksom! :)

I morse fick O. lov att prova. En av hans bästa låtar fanns ju med. :):

Twisted Sister ♥ We´re not gonna take it



Rock on! :)

Uraäkta kamofleringen, som vanligt. Jag lyckas alltid ta kort när det är som stökigast. Vi har städat i bland ialla fall.. ;)




Förlåt att jag är frånvarande både på min egen, och era bloggar. Jag kikar in och läser men har inte lämnat några kommentarer. Känner mej lite offpist nu, bara. KRAM TILL ER! ♥♥

Kommentarer
Postat av: JoVi

I know the feeling...



Kram till dig med! ♥



P.S. Vad KUL med singstar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback