Dag 2

Inskolning dag 2 gick lika bra. I dag gick jag en promenad och L. var där själv. Nemas problemas. Nya kompisar har hon också fått (förutom sina gamla kompisar från samma dagis). Hon leker och leker och ser så glad ut. Hon trivs verkligen!

Jag är väldigt imponerad, för hon har alltid varit försiktig av sej. :) Endera har hon växt över sommaren, eller så har det varit bra för henne att komma i från översociala lillebroren, som alltid sköter alla kontakter med omvärlden, typ. Något har hänt iaf. :)

I morgon är det sista inskolningsdagen. Sen är vi lediga torsdag och fredag sen börjar allvaret på måndag. Även för mej. Say no more..



I dag fick jag äntligen mitt nya bankkort. Såklart så blev det nå vajsing på mitt kort när vi var i Sthlm. Typiskt. Bankpersonalen i Sthlm är iaf ett big NO NO för mej. Iaf de jag träffade. Det var skönt att komma hem till byhåla och prata med vettiga personer.. *hihi*

Nej, nu ska jag vila upp mej lite. I morgon börjar vi 10 iaf. Skönt!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Lilla stora gumman! Jag får nästan tårar i ögonen! :)



(Hur ska det då gå nästa vecka?)



Postat av: Viktoria

Oh så många luftballongen. Flög alla dom där du bor? Här hos oss har jag inte sett en enda :(

2008-08-13 @ 13:44:20
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Amlon

Viktoria: Näe, det var när vi var i Stholm. Tror det var tio luftballongen uppe samtidigt. :)

2008-08-13 @ 22:58:37
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Olaftine

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-03-25 @ 10:08:35
URL: http://olaftine.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback