L:s skolkläder-önskelista

L. skulle få välja något nytt att ha i skolan på måndag.

Val nr 1

 Festblåsa

Elaka mamman tyckte det inte var så praktiskt med en festblåsa ute på skolgården.

Val nr 2


Gymnastikdräkt

Elaka mamman trodde att det skulle bli lite kallt att springa runt i den på skolgården

Val nr 3



Tunika

´Snälla mamman godkände tunikan, så den blev det! :)


Allt från Lindex



Ja, nu är vi laddade inför måndagen.

Nu är det bara jag som ska vänja mej vid att inte ha min älskade lilla gullsnuppa hemma de dagarna när jag är ledig. *snyft* Det tycker jag ska bli jättetråkigt och tomt! Tur att jag har lilli hemma då iaf, så jag har lite sällskap. Men jag kommer sakna våra fria dagar när vi kunde göra vad vi ville, alla tre!! Känns lite ledsamt att nu börjar hennes inrutade liv liksom. Men huvudsaken är ju att HON tycker att det är roligt och spännande! Jag får väl gå här hemma och smågrina över att tiden går så förbankat fort!!

*snyrr*

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Usch vad det låter jobbångest här... det är så hemskt att inse att semestern är slut ju!!! Usch!

Men du får trösta dig med att efter ett par dagar känns det helt normalt igen och det känns som man inte gjort annat.

Söt tunika hon fick och elaka mamman var nog väldigt praktisk tror jag. Mer praktisk än elak... =)

Kramar!

Postat av: Nergårds-Emma

Hon har bra smak din tjej :-) Jag kommer också att sakna min dotter på förmiddagarna. Jag längtar faktiskt redan efter nästa sommarlov.



Vad kul att din tonåring bland annat gillade nattlinnet, hi hi Det är ett av mina älsklingsplagg, så mysigt. Jag vågade till och med ha det på stranden nyligen.



Ha en trevlig lördagskväll! Kram!

2008-08-16 @ 20:37:07
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: JoVi

Liten, svag kram ♥

2008-08-16 @ 20:51:13
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Åh, den där gymnastikdräkten har min äldsta son varje vecka på gymnastiken. När folk säger "flickan där" om honom, vänder han sig och säger "jag är ingen flicka, jag är en PRINSESSA!"

2008-08-16 @ 22:40:10
URL: http://ansgarssyskon.blogg.se/
Postat av: Amlon

Camilla: Oh nej, det har ingenting med jobbet att göra. Det har enbart med att L. ska börja i F-klass att göra! Vi har ju alltid varit lediga tillsammans de vardagar jag varit ledig, men nu är det slut med det iom att hon måste gå till skolan varje dag. Jobbat har jag ingen speciell ångest över, faktikst! Skönt! :)



Emma: Ja, visst kommer det kännas konstigt!?



JoVi: Detsamma! ♥



Charlotte: hihi Vad söt han är, S! :)

2008-08-17 @ 10:03:04
Postat av: Anna

Vad elak du är!:) Nej, snarare praktisk, eller?!?

Här börjar dottern fritids imorgon och har räknat ner den sista veckan. Skolan börjar på onsdag.

Tänk att våra små tjejer är så stora nu!

Kram

2008-08-17 @ 13:35:10
URL: http://grodmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback