Ny människa

Nu har jag haft en mysig kväll med mina jobbarkompisar. Vi var ute i min chefs underbara sommarstuga och käkade. Vi tackade av två stycken jobbarkompisar och grattade en. Skrattade så jag grinade, grinade lite på riktigt (Hej lättrörd!), åt god smörgåstårta, drack lite vin, åt en liten bit kladdkaka och en liten bit toscakaka, pratade och hade det mysigt. Jag är så glad för mina roliga jobbarkompisar! ♥

Som ni ser är jag hemma tidigt. Plikten kallar i morgon, och jag är sjukt trött efter veckan. Det har tagit på krafterna att börja jobba( började med min värsta vecka), lämna barn på olika ställen och oroa sej hur det har gått för L. i skolan (Varför oroa sej, det går ju bra!?!). Och sen har annat tagit på krafterna, men det vill jag inte skriva här. Jag vet ju inte vilka som läser!

Nu ska jag duscha, sen blir det hopp i säng. Natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Halloj



va härligt med så trevlig arbetskamrater, det betyder massor :)



trevlig helg

Postat av: Pippi

Vad roligt med en fest i glada vänners lag... Hoppas att det som stökar för dig snart ska reda sig. Kram!

2008-08-23 @ 21:11:45
URL: http://langstrump.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback