Officiellt skolflicka :)


Nu är inskolningen avklarad. På måndag börjar L. i förskoleklass! :) Det gick lika bra idag med. Min stora gumma! ♥ Här ser ni ryggsäcken på. Kolla även in hennes älsklingskepa, värsta 70-tals modellen. :) Coolisen!



HÄromdagen var vi till en lekpark där det växte ett päronträd. Det fanns hur mycket små, söta päron som helst. Gissa om vi pallade! :) Jättegoda!



Jag och småisarna har börjat ta kvällspromenader efter kvällsmaten. Det är så mysigt. Då går vi runt i kvarteren på berget. Hittar vi någon sten blir det en liten klättringspaus där. :)



Och så kör vi lite Följa John. ;) Kolla in O:s gitarr-posé. *haha* L. föredrar att hoppa på ett ben, framför att spela luftgitarr..

Ha en bra kväll. Jag ska! Dubbelavsnitt av både Projekt Runaway och S.A.T.C. En helkväll vid tv:n med andra ord! :)

Kommentarer
Postat av: Karin/Theas rum

Ska oxå inta soffan och kolla på SATC.



Vi var på Ullared igår min älsta dotter köpte en sån cool grå "gubbkeps", hon bor nu i den.

Postat av: JoVi

Vilka härliga bilder! Kvällspromenad lät mysigt :)

2008-08-15 @ 09:46:07
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Nyblivna skolflickor och skolpojkar är så gulliga med sina stooora ryggsäckar på ryggen :)

2008-08-15 @ 13:25:51
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback