Älsklingarna

I dag är det bara jag och småisarna hemma. Det är ganska skönt, det finns inga större julentuasiaster än mina småisar. L. har sprungit ut och tittat X antal ggr i trapphuset. Tomten lämnar våran gran där varje år. Men den har inte kommit ännu, men någongång i dag ska den komma. Det har tomten sagt mej. ;)

I dag har vi städat och satt fram alla tomtarna. Jag blir varm i hjärtat när jag ser mina gamla tomtar. Min mormor var en riktig tomte-gumma. Hon älskade tomtar och smittade av sej på mej.


Här är några älsklingar jag köpt på senare år. Underbara, underbara änglar. :)


Nu ska vi gå ut!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mysiga julänglar! :) Det är underbart att få uppleva julen genom små barn, det förhöjer ju känslan sååå mycket!

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback