Dan före doppareda´n



Jag provar mammas julklapp. Har köpt ett förkläde till Greengate till henne. Jag måste köpa ett eget! Det var så fint! ♥



Våran gran. På Berget spar vi inte på krutet. ;)

I dag har jag mest sprungit runt och inte vetat vad jag ska ha på mej i morgon. Har provat X antal kläder på stan. Men jag är så jäkla tjock så jag ser ut som en smällfet julgris i allting. Ville ha en klänning, men det GICK BARA INTE!! MY EYES, MY EYES! ;) Det fick bli något jag hade hemma i stället. O. var med när jag provade. Hans omdömen var hårda:

En skjortklänning:
O: Du ser ut som en kille

En lilablus/tunika:
O: Du ser ut som 
hon som hade så konstiga tuttar på badhuset

En rutig tunika:
O: Du ser ju ut som han som sjunger den där tuffa låten


End of discussion. Det blev inga kläder..

Nu ska jag plocka lite, och slöa mycket! Skönt med kvällen före julafton.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du kunde kommentera hos mig!=)

God Jul!

Kram

Postat av: C a m i l l a

Ha ha ha ha ha.... =) Men såå tjock är du väl inte?

Otroligt fint förkläde till din mamma, gissar jag inte helt fel så blev hon superglad! Det skulle i alla fall jag bli!

Hoppas ni hade en mysig dag!

Kramar!

2008-12-25 @ 08:26:51
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback