Några dagar- några bilder

TORSDAG



Då var vi på badhuset. We like! Här är det O. som doppar huvudet.

FREDAG



Luciatåg på skolan. Så fint! Här är min lilla rufsiga tärna efter luciatåget. ;)

LÖRDAG



Kalas-tjejen i sin allra, allra bästa klänning. Och på sitt allra bästa humör :) (Ni ser hur högt vi har i tak. Gardinerna var hellånga i min förra lgh.. Men jag orkar inte göra nåt åt det.. ;))



Påsarna och...



... och fikat. Gott var det! ;) Sen blev det glass.

Kalaset var superlyckat! L. var jättenörd och alla hennes kompisar med. Jag hade jättekul, likaså min assistent Tonåringen. ;)

SÖNDAG



Luciatåg på O:s dagis. Jättefint! ♥ Sen var det julpyssel och pepparkaksbak på dagis. Mysigt!

MÅNDAG



Pepparkaksbak hos mo och mo. Mysigt! ♥



Och pepparkakshus-dekoration. I vår familj har alla barn varsitt pepparkakshus. Alla tycker det är så kul. Här pysslar finaste tonåringen med sitt! :)

I DAG



Har jag sällskap av den läskigaste otäckingen som finns. Mucka inte med oss!

(Lite tråkigt att jag kamoflerar bilderna, men jag vill inte lämna ut mina barn, så är det bara!)


Kommentarer
Postat av: JoVi

Hej och tack! Fast jag hade redan hittat den, och beställt den. Nu ska det bli ordning på torpet s



Mysiga kort! Sötis-barn :)



Vilket gofika! Kul att se att nån fler än vi satsar på hembakt ;) Det brukar alltid sitt nån neg-förälder o säga att dom skulle aaaaaaaldrig orka baka till sitt barns kalas och barnen äter det ändå aaaaaaaaaldrig. Sure, hos oss åt dom så det stack ut kakor o bullar ur öronen s Kom det många föräldrar?

Postat av: Smilla

Oj ni har hunnit med mycket sen sist =)

Och ni ser ut att ha haft det toppen. Tycker dina barn är fina trots att du "kamoflerar" dom (jag vill inte heller visa mina barn på bloggen).

Undrar liksom Jovi om det kom många föräldrar och om det gick OK för dig.

2008-12-17 @ 08:56:28
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Pippi

Vad fina bilder :) Förstår att du inte hunnit blogga så mycket - du har ju haft fullt upp i alla fall :) Hembakt fika är gott att ha på kalas. Att man inte alltid hinner fixa det är en sak, men de gånger vi gjort det har det varit strykande åtgång...

2008-12-17 @ 12:31:35
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: JoVi

Vilket sött brev! Barnen blev så glada :)

2008-12-18 @ 16:46:19
Postat av: Amlon

JoVi: Precis, så är det alltid någon som säger. Ungarna åt så det stod härliga till! :) Nej, inga föräldrar, tack och lov!! :)



Smilla: Tack! Jag hade det jättebra, för det kom inga föräldrar! haha



Pippi: Hembakt har för mej HÖG prioritet, så det hinner jag alltid. ;) Det finns andra saker jag aldrig orkar och hinner däremot, men baka har jag alltid tid med! ;)



JoVi: Varsågod! Det är L. som kom på det, och som bestämde vad hon skulle skriva, så det kommer verkligen från henne! ;)

2008-12-19 @ 08:50:39
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback