Doin´ the omoralisk schlagerfestival

Måste bara skriva några ord om melodifestivalen. Vi lyssnade igenom låtarna som hastigaste hemma innan jag gick till jobbet. Så här tycker jag och the teenager:

Ola: Tonåringens favorit. Inte helt otippat. ;) Jag tyckte låten var helt ok.

Lasse Lindh. Ok radiolåt men i mello ett stort No No! ;)

The Nicole: Kass!

Alexander: Ok där också. Trodde det skulle vara en ballad med en sådan manlig titel.. *hihi*

Rongedal: Den här låten gillade jag. Jag är lite svag för falsetter a´la Bee Gees. ;)

Sanna: Fin låt, men NEJ jag tycker inte om ballader i mello!

Andra generationen: Men ta BORT!!!!

Carola och Andreas: Bra låt är det ju. Men jag kan inte med Carola nu för tiden. Men den kommer självklart gå direkt till final!

Mina tips:

Direkt till final: Carola och co. och Ola (eller Sanna?)

Andra chansen: Rongedal och Sanna (Eller Ola?)

Det här grundar jag på en snabb lyssning. Det kan med andra ord ändras, och är ingenting att lägga alltför stor vikt vid. ;)

Nu måste jag jobba vidare! K R A M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det trodde man ju... men bröderna röd gick direkt till Globen... Va? Är det bara jag som är sur????
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback